Този уеб сайт се администрира от Орхид Център България ЕООД с ЕИК 206087892 и адрес на управление и кореспонденция в България, гр. София, ж.к. Младост 1, бл. 39, телефон: +359 876 100 086, e-mail: shop@orhidei.bg.
Моля, запознайте се с общите условия преди да започнете да използвате сайта.
За използването на този онлайн магазин, Вие се съгласявате безусловно с тези правила и условия.
Orhidei.bg може да променя Общите условия по всяко време без да уведомява потребителите като те влизат в сила незабавно след тяхното публикуване на сайта.
Поръчка в Orhidei.bg може да направите онлайн през сайта www.orhidei.bg, по телефона или да закупите желаните от Вас продукти директно от нашите магазини в София.
1. Онлайн поръчки - препоръчително е да се регистрирате като "Потребител". Регистрираният потребител има личен акаунт, чрез който може да следи своите поръчки, желани продукти и др.
2. Поръчване на продукти по телефона - при този вариант може да направите своята поръчка на телефон 0876 100 086, където наш колега ще приеме Вашата поръчка.
3. Фейсбук страницата ни, откъдето можете да направите Вашата поръчка е: Орхидеи България - Orchids Bulgaria.
4. Може да закупите желаните от Вас продукти директно от нашия магазин в София:
Магазин Orhidei.bg - гр. София, бул. Ломско шосе 112 (до метростанция Надежда).
Работно време за приемане на поръчки:
1. През сайта - по всяко време на денонощието.
2. По телефона - в работното време на магазина.
Работно време на магазина в София:
Понеделник - Петък: 9:00 - 18:00 часа
Събота: 9:00 - 15:00 часа
Неделя: почивен ден
Плащането на сайта Orhidei.bg може да се извърши по един от следните начини:
1. Плащане на куриера при доставката с наложен платеж.3. Плащане чрез банков превод.
4. Плащане на място в магазина в брой и с кредитна/дебитна карта.
Ако желаете да направите подарък изненада на любим човек, е необходимо да заплатите поръчката предварително с дебитна/кредитна карта като следвате стъпките до завършване на поръчката Ви през сайта.
Доставяме поръчаните от Вас растения Орхидеи и аксесоари до всяка точка на България. Сайтът ще изчисли цената на доставката, която ще трябва да заплатите.
Поръчките се изпълняват обикновено до 2 дни след заявяването им през сайта или по телефона, но е възможно забавяне в случаите когато има голям брой направени поръчки.
Поръчките с избрана дата на доставка се изпълняват на желания ден.
Цени на доставката:
В момента доставките се извършват с куриерски фирма Еконт:
За още по-ниска цена на доставката - платете с дебитна или кредитна карта онлайн.
Офиси на Еконт: вижте тук
Поръчаните от Вас Орхидеи ще получите в специални кашони, за да бъдат цветята максимално защитени по време на транспорта.
Цената на ОПАКОВКА за 1 поръчка, съдържаща цветя е 2.00 лева, независимо от броя на растенията. За
поръчки без цветя не се дължи такса опаковка.
1 кашон за цветя побира 3-4 орхидеи.
Всички цветя на ПРОМОЦИЯ или РАЗПРОДАЖБА, особено такива с 50% и повече намаление е възможно да имат дефекти по листа, лоши корени, по-малко цветове, да бъдат без цвят. Причината за намалението е упомената в описанието на съответния продукт и рекламация за такива продукти няма как да бъде удовлетворена. Орхидеи са намалени също и когато нямат пъпки.
При увреждане на Цветя или други продукти в резултат на транспортирането им се съставя констативен протокол в три
еднообразни екземпляра, който се подписва от Потребителя и куриера. Куриерската фирма е отговорна за сигурната доставка на стоките, които изпращаме и тя трябва да заплати всички щети, породени от неправилното транспортиране на пратката.
Рекламации за нерастителни продукти се приемат до 14 дни от датата на получаване на стоката като това може да стане само ако продукта и опаковката са в ненарушен търговски вид. Същото важи и ако клиент промени решението си и реши да върне продукт, закупен от нас. Орхид Център България ЕООД ще възстанови сумата за продуктите, но цената за връщането на стоката в този случай е за сметка на клиента.
Съгласно закона, възстановяването на стойността ще бъде осъществено в рамките до 30 (тридесет) дни от датата на връщането.
В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 15 дни.
Всички цветя в промоция и на разпродажба е възможно да имат дефекти, по-малко цветове или без цвят, проблемни корени, листа, което е описано в описанието на конкретния продукт.
Комисия за защита на потребителите: тук.
Електронна платформа за онлайн решаване на спорове: тук.